Blogg
Varför är det så viktigt med tonalitet?
Tonaliteten speglar företagets grundvärderingar, vad vi står för och hur vi uttrycker oss. Den hjälper ditt företag att sticka ut bland konkurrenterna och skapa förtroende hos era kunder. Tonaliteten gör ditt varumärke unikt. Det är varumärkets personlighet och...
Stå redo när det vänder – då klarar du dig bäst
Företag som snabbt ställer om och hittar nya vägar är de som klarar sig bäst genom kriser. De som är mest förändringsbenägna och hittar nya sätt att anpassa sig till den nya situationen. Här är 5 steg du behöver börja med. 1) Se över dina målgrupper Utvärdera och...
Jobba smart med ditt innehåll – så blir du kostnadseffektiv i kris
Med små medel går det att få ny spinn på ditt företags bästa storys. Och på så sätt fylla dina kanaler på ett snabbt och enkelt sätt. Här får du smarta tips på hur du kan återanvända ditt innehåll. I kristider när många skär ned på sina marknadsbudgetar är det vanligt...